19 Nisan 2020 Pazar

Abbas Yolcu











Sevgili horozumuz Abbas, sonradan geldiği için bir türlü  uyum sağlayamamıştı. Küçücük bir ferik olarak gelse de tavuklar onu dışladılar. Çünkü bizim kümesin horozuYakışıklı vardı. İkinci horoz istenmedi. Dahası garibimi tavuklar gagalayıp dövdüler. Başını kanattılar. Her gün bahçede diğerlerinden ayrı dolaşıp akşam olunca da çitleri aşıp komşu bahçedeki bir ağacı tünek olarak kullanıyordu. Her akşam gittiği için ''Abbas yolcu'' demeye başladık. Adı da Abbas oldu. Kümesin önündeki avlunun bir bölümünü telle böldürüp ona özel yer yaptırdım, yine kaçtı. Komşu bahçede Tilkilere  yem olma tehlikesi olduğu için çok üzülüyordum. ''Ne yapsam acaba?'' diye  düşünürken komşularımızdan biri kümeslerinde horoza ihtiyaçları olduğunu söyledi. Asla  kesmeyeceklerine söz verirlerse Abbas'ı onlara verebileceğimi söyledim. Çok üzülsem de onun güvenliği için  komşulara verdim. Sık sık gidip uzaktan  bakıyorum. Çok mutlu, oradaki tavuklarla hiç sorun yaşamıyor.

Bu da bizim Yakışıklı!








4 yorum:

  1. İkisi de çok güzeller ama en çok Abbas a bayıldım ben.

    YanıtlaSil
  2. Pek de güzelmiş. Yeni evinde mutlu olmasına sevindim.

    YanıtlaSil
  3. ay abbas daha yakışıklıymış ama tabi bir kümeste iki horoz zor onun şimdi kendi mutlu krallığı varmış ne güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Abbas kümesinde tavuklarıyla mutludur. Doğru olanı yapmışsınız. Ben ziyaretinize geldim ama profil fotoğrafınız farklı. Doğru yerde olup, olmadığımdan emin değilim. Keşke, bir yorum bıraksaydınız. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.