4 Mayıs 2013 Cumartesi

Begonvilli Ev Halleri

Bugün Naciş'siz ikinci günümüz. Dün sabahtan akşama kadar epeyce göz yaşı döktüm ama hem dün akşamki hem de bu sabahki tel. görüşmelerimiz yüreğime  biraz olsun su serpti. İstanbul'da çok iyi  doktorlara görünme şansı olmuş, iyileşeceğine dair  güzel haberler almış. Ben de kazandığım moralle biraz ev işi biraz da mutfak oyalanmaları ile zaman geçirdim. Ellerimle ilgili korkularım öylesine yer etmiş ki  beynimde, çok çekinerek iş yapıyorum.
Neyse ki komşularım  yalnız bırakmadılar. Sevgili komşum Emine Hanım yine hoş bir sürprizle , o çok sevdiğim baykuş yastıklardan yapmış benim için.
Balkonda biraz vakit geçirip sohbet ettik komşularımızla. Emine Hanım'ın eşi espirileri ile  bizi güldürdü;)
Daha sonra  balkon keyfime  tek başıma devam ettim. Pardon,  kitabımla ve en evcil kedim olan Jane Hanımefendi ile devam ettim demeliydim.

Ne de olsa Antalya'nın en harika günlerini yaşıyoruz. Bir süre sonra kavurucu sıcaklar başlayınca  bu keyifler de sona erecek.

Kitabım, ne zamandır okunmayı bekleyen, Danielle Steel'in ''Hoşçakal Büyükanne'' adlı romanı. Yeri gelmişken bu güzel kitabı bana hediye eden sevgili blog yazarı arkadaşım Leyla Hanım'a begoşun hobi sepeti tekrar teşekkürler.















Sonra Minik de bize katıldı. Gelip gideni gözetlemeye başladı.)

Mor salkımlarımız  tamamen geçti ama şimdi de  yaprakları ile balkonumuzu güzelleştiriyor.

 Sardunyaların ise en keyifli zamanları.





Aşağıdakilerle balkondakiler yarışıyor gibiler.


Balkondaki çileklerimiz biraz uyum sorunu yaşadılar ama sonunda yerlerine adapte oldular.  Yeniden çiçek açmaları beni sevindirdi.



Derken günün sürprizi kargo ile geldi.





Begonvilli Ev'den şimdilik bu kadar. Tüm dostlara mutlu bir pazar diliyorum.

1 yorum:

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.