4 Mart 2013 Pazartesi

Sen Ne Tatlısın Baha!



Kendimle çeliştiğim anlar yaşadım sayende:)

Ben çocukların ve hayvanların yarışmalarda boy göstermelerini hoş karşılamıyorum. Çünkü  kendi tercihleri olmadığını biliyorum. Öyle bile olsa o yaştaki bir çocuk doğrunun yanlışın, kendisine zarar ya da yarar sağlayacak ortamların durumların ayrımına varamaz.
Ama bu Baha var ya...
izledikçe daha da izleyesim geldi; o tombik yanakları mıncıklamak,  bagetleri tutan ellerini ısırmak geldi içimden:))) Dört yaşında bu nasıl bir  ritm duygusu, o bilmişlik, o tatlılık ve zeka... Maşallah sana Baha! Anne baba hangi duygu ve beklentilerde bilemem. İşin psikolojik ve sosyolojik boyutlarını irdelemek beni aşar. Sadece tehlikeleri hissedebilen biri olarak çok güzel yerlere gelmeni diliyorum.
Umarım o pırıltılı dünya seni içine alıp harcamaz Baha'cık..

10 yorum:

  1. ben bu çocuğa kesinlikle hasta oldum, yetenek budur diyorum :) maşallah valla :)))

    YanıtlaSil
  2. Yani bi çocuk tatlı olur da bu kadar mı olur değil mi:) Hülya ısırdıkça ben rahatladım vallahi:))

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı yaaaaa panda o panda.
    :)
    şampiyon olsun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ne olursa olsun ama mutlu olsun. Şampiyonlar hep mutlu olamıyorlar ne yazık ki..

      Sil
  4. Isırırım onun o poğaça gibi yanaklarını :)))

    YanıtlaSil
  5. Evet, kesinlikle yeteneklisin Baha :))

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.