Hepimizin başına gelmiştir; bir ürünü satın alırken satıcıların size davranışları fevkalade olumludur. Ola ki sonradan aldığınız maldan ya da hizmetten memnun kalmadınız, şikayetinizi dile getirdiniz, işte o zaman durum değişir. Peki, tüketici olarak bizlerin hakları nelerdir?
uğraşmak zor geldiği için çoğu şeyi sineye çekiyoruz ve bu satanların işine geliyor ne yazık ki:(
YanıtlaSilGuzel paylasım olmus canım tsk,
YanıtlaSilSevgili CEPAYNASI, hata ediyoruz sineye çekmekle. Büyük emeklerle kazandığımız parayı sokağa atmış oluyoruz. Eğer tüketici olarak haklarımızı aramayı alışkanlık haline getirirsek, zaten satıcılar da kalitesiz ürün satmaktan vaz geçeceklerdir.
YanıtlaSilYaralı olabildimse ne mutlu bana Hülya Hanım.
YanıtlaSilTüketici haklarına ve malların son kullanım tarihlerine özen göstermeye ilk dikkati çeken Uğur Dündar'dır.O zamana kadar kimse,aldığını ürünün ne zaman bozulup bozulmayacağını bile bilmiyordu,yıl sanırım 80'lerin sonu olsa gerek...
YanıtlaSilO günden bu güne katedilen yolları da azımsamamak gerektiğini düşünüyorum.
Paylaşımınız için tşk.ler,yararlı elbette....
Faydalı bir bilgi;Tüketici olarak haklarımızı bilmeliyiz.Kendimizi ifade etmekten hiçbir zaman kaçınmamalıyız.Sevgiler.Aida
YanıtlaSilHaklı olduğumuz bir konuda elbette kaçınmayacağız Aida. Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den.
YanıtlaSilPek de yol katetmedik Sakin Adam. Benim tanıdığım hemen herkesin satın aldığı bir ürünle ilgili şikayeti sırasında yaşadığı olumsuzlukları anlatan hikayesi var. Genellikle de satıcının yararına, müşterinin zararına sonuçlanıyor bu olaylar.
YanıtlaSilsizi etkinliğimizde aramıza görmek bizi çok mutlu eder. geçen etkinlikteki tüm projeler : http://yetenek-sizin.blogspot.com/2010/07/etkinlik-tum-eserler.html
YanıtlaSilTeşekkürler. Hemen bakıyorum. Katılabilmek için zaman yaratmaya çalışacağım.
YanıtlaSil