8 Nisan 2010 Perşembe

'''Eskileri Yenileyelim, Artıkları Değerlendirelim'' Yarışmasına Katılıyorum

Beyazsepetim adlı blog bir yarışma düzenlemiş. ''Eskileri Yenileyelim, Artıkları Değerlendirelim''Yarışması. Yarışmanın teması, benim çok sevdiğim, eskileri yenileme, kullanmadığımız ve gözden çıkardığımız şeyleri değerlendirme olunca ben de katılmaya karar verdim.


daha fazla bilgi için burayı tıklayın




Bu çanta ve şapka tamamen kendi imalatımdır. Kumaşını çok sevdiğim ama artık demode olan geniş yakalı etek ceketimi şapka ve çanta olarak değerlendirdim. Daha önce satın aldığım bir şapkamın kalıbını çıkardım. Eteğini keserek çanta diktiğim kumaşın ceketi de vardı. Geniş bir yakası olan ceketin sadece yakasını kullandım. Zaten telalı ve verev kesimliydi. Şapkanın üst kısmı için de çantadan artan kumaşı kullandım. Bu kısım bir daire ve dikdörtgenden oluştu. Dikdörtgeni aşağı doğru hafif genişliyecek şekilde silindirimsi olacak şekilde daireyle birleştirdim. Şapkayı astarlayıp yeşil kumaştan bir bant ve fiyonkla süsledim. Şapka ve çanta dikmek çok da zor değilmiş. Denemenizi tavsiye ederim.

Kalan kumaşlardan da bu çok şirin çaydanlık kılıfını ve ekmek sepetini diktim.

merak edenler için demlik kılıfı burada

10 yorum:

  1. Çanta ve şapka harika olmuş renklerine bayıldım insanın içi açılıyor çok yeteneklisin arkadaşım ayrıca çok da zevklisin ..
    Ellerine sağlık güle güle iyi günlerde kullanmanı dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Sizi yürekten destekliyorum. Şu güzellikleri yoktan var ettikten sonra şöyle arkanıza yaslanıp nasıl keyifle izlemişsinizdir... Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. harika ellerinize emeğinize aklınıza sağlık.kaydettim ürününüz 2 numara ile yarışacak.
    10 nisandan sonra ürünler yayına alınacak.izlemeye devam edin. bol şanslar.

    YanıtlaSil
  4. yarışmamıza herkez davetlidir.
    http://beyazsepetim.blogspot.com/
    yazının altında link i yayınlarsan katılmak isteyenlere ve oylamada sana puan vermeleri için yararlı olcakdır.katılım ve desteklerin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Bayıldımmmmmmmmmm!!!!!!
    harikasınız gerçekten nasıl güzel bir şapka ve çanta,ellerinize sağlık....Favorim sizsiniz umarım birincilik sizindir....

    YanıtlaSil
  6. oylarım sana... çok şık olmuşlar ...

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş...kumaşın desenide süper eline yüreğine sağlık.yarışmada bol şanslar

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler hepinize. Beğenmenize sevindim. Eminim sizler de harika geri dönüşüm ürünlerinizle katılacaksınız bu yarışmaya. Amaç kazanmak değil, gözden çıkarılan ve kullanılmayan pek çok şeyi değerlendirebilmek. Şimdiden ellerinize sağlık. Katılacak olanlara başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Nerde ben de bu marifet çok şık ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Aman Allahım senin eskilerine hayran olayım şekerim yaaa. Bunları ve diğer eskilerini atacağın zaman haber ver nolur :)Gerçekten muhteşem olmuşlar arkadaşım eline,koluna, aklına, fikrine sağlık.Öpüyorum......

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.