29 Eylül 2012 Cumartesi

Seramik Viski Şişesi

Aşağıdaki tablo Dmitri Annenkov'a ait. 


Bu tür tabloları çok severim ve detaylara, objelere dikkatle bakarım. Burada gördüklerimin içinde formu ve rengi ile en çok dikkatimi çeken seramik  viski şişesi olmuştu. Zaten değişik materyallerden yapılmış ilginç  şişelere  bayılırım.

Geçen hafta  çoktandır gitmediğim  Bakırcılar Çarşısı'na yolum düştü. Bir kaç parça bakır obje aldım ve yarı antikacı denilebilecek bir dükkanda bu  seramik  şişenin  benzerini bulmayayım mı? Hemen kaptım tabii ki.. Sadece tıpası yoktu. Üzerindeki yazılar falan orijinal.


 

 Üstelik benim şişemin yeşili çok daha hoş bir tonda. 












19 yorum:

  1. Çok güzelmiş güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  2. Bir zamanlar benimde böyle şişe koleksiyonum vardı ve çok iyi bulmuşunuz güle güle kullanın...dostlukla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koleksiyonunuza ne oldu? Merak ettim doğrusu.

      Sağolun, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Güle güle kullanın bir arada çok güzel görünüyor şişeler! Tablodaki şişe de müthiş, bulduğunuz da!
    Keskin bir göze ve ne istediğini bilen bir akla sahip olunca sonuç kaçınılmaz şekilde başarı tabii !

    Tablo çok güzel ben de o bebeklere talip olayım; olur mu?:)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kompliman için teşekkürler:)

      Porselen bebeklerin özgün olanlarını ben de severim. Rastlarsam sizin için alacağım.

      Sil
  4. Tabloyu da çok beğendim, sizin şişenizi de, güzel bir tesadüf olmuş, güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hoş bir tesadüf oldu.

      Sil
  5. Sevgili Begonvilli görür görmez bildiğimiz bizim testi modeli değil mi dedim?Testide viskiyi bilmem ama su içmesi bir harikadır.Bulursam mutfağa alacağım bir tane. Hoşcakal,teşekürler güzel resim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizim testileri andırıyor. Şişman bir testi:)

      Sil
    2. şişeniz çok hoş,resimdekinin aynısı.Hoş bir tesadüf olmuş.Bakır mumluk ta güzelmiş.Beğendim.Güle güle kullanın.Sevgiler.

      Sil
    3. Teşekkür ederim Nilgün Hanım:)

      Sil
  6. Hrika bir tesadüf olmuş tebrikler hem resim hem şişe ikiside çok güzel

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim ..şişeyi ..insanın bazen böyle gördüğü bir şey hiç ummadığı bir anda karşısına çıkıveriyor ..

    YanıtlaSil
  8. Vay canına!Çok güzeller,her ikisi de.
    Dur ben de bir şey isteyim :)

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.