15 Eylül 2012 Cumartesi

Porselende Klasik Güzellik: Güller









Koleksiyon Vienna Cup'dan

8 yorum:

  1. Günaydınlar,

    Sabah sabah içimizde, yüzümüzde güller açtı valla!
    Benim favorim mavili fincan (mavi benim favori rengim çünkü)

    En içten sevgi ve selamlar size ve orada nefes alan her cana!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden de size sevgiler, selamlar. Dostluğumuz en az bir fincan kahve hatırı kadar kalıcı olsun:)

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel ama en çok 2 numarayı sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. ikinci ve üçüncü sıradaki benim olsun istiyorum.::))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun efendim, benzerleri var sanırım bizde de.

      Sil
  4. Fazla isterim sonra yüzsüz dersiniz dedim ama talibi yok galiba! Ben Roshenthal ve bir üstündeki altın yaldızlı vintage güllerle bezeli fincana da talibim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Hanım'cığım, aslında ben hepsinden isterim doğrusu. Bazılarını kullanmak için, bazılarını da eşe dosta hediye etmek için.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.