30 Eylül 2011 Cuma

Mavi Bebek Hırkası

Bu kez Begonvilli ev üretimi:)

8 yorum:

  1. Daha once hic tigla orulen bebek hirkasi gormemistim.
    Cok guzle bir calisma olmus, ellerinize saglik.
    Ustelik renk cok tatlii.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ,

    Ellerinize sağlık. Sanırım tığla örmüşsünüz. Ben çok başarılı buldum.Çokda şık.

    Sevgiler*

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çok şirin , ikide aksesuar attırıver önlere:))

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık... daha önceki paylaşımınızda çok beğenmiştim siz de harika örmüşsünüz...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. çook güzel.Elinize sağlık.Mavi renge de bayılırım.
    Antalya'da kitap okuma etkinliği olacakmış.Saat 12'de birçok ille aynı anda başlayacak.Öğrendim ve sizinle de paylaşmak istedim.
    Tramvay Müze Durağı Kaleiçi/ANTALYA
    http://www.dusuntasin.net/ burda linki var.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş.düğmeleride sevimli.ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Zarif yorumlarınız için hepinize teşekkürler.

    Tüm dostlara güzel bir hafta sonu diliyorum.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.