18 Temmuz 2011 Pazartesi

Umut İçin Desteğinizi Bekliyoruz!


Umut'u Antalya'nın kavurucu sıcağında, ormanda, hareket etmeden yatarken bulduk. Ayağa kalkamıyordu, kafası devamlı oynuyordu. Ne kadar zamandır aç ve susuz kaldı bilinmiyor ama durumu çok kötüydü. Hemen kucaklandı kliniğe götürüldü, gençlik hastalığı  araştırması, rontgen  çekimi ve kan tahlilleri yapıldı. Sonuç olarak veteriner hekimlerin söylediği çok ağır viral enfeksiyonu olduğuydu. Belli ki sahipleri onu tedavi ettirmek yerine, hasta olduğu için ormana bırakmışlardı! Yavrucak, orada, o sıcakta aç ve susuz kim bir kaç gün kaldıysa, sonunda komaya girmişti. Şu anda serumla besleniyor. Biz onun için elimizden gelen herşeyi yapıp tekrar, sağlığına kavuşması için çabalayacağız. Siz de Umut'a bu süreçte destek olur musunuz? Tedavisinde benim de katkım olsun derseniz, HaySev Derneği'nin aşağıda bulunan hesap numarasına bağışlarınızı yapabilirsiniz.
Lütfen bağışınızın yanına "Umut için" yazınız.
Umut'un tedavi masrafı 1250 TL'dir
HaySev Derneği'ne bağış yapmak isteyen üyelerimiz için hesap numaramız:
Banka: Ziraat Bankası
Şube : Çankaya (798)
Hesap Sahibi: Hayvansevenler Derneği (Haysev)
Hesap No: 56997864-5002
IBAN : TR77 0001 0007 9856 9978 6450 02
Açıklama kısmına lütfen "Umut için" yazınız. 

9 yorum:

  1. tebrikler... gerekli yerlere iletiyorum bilgileri...
    umarım gereken hassasiyet gösterilir.
    sevgiler..

    http://pinaryasampinarimmm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ablacığım ben elimden geleni yapacağım ayrıca twitterda duyurdum umarım destekçisi çok olur Umut'un.

    YanıtlaSil
  3. merhaba twitterda gördüm rt yaptım umarım güzel bir yuvası olur :)

    YanıtlaSil
  4. umut iyileşsin lütfen...
    şu vicdansızlığa ne zaman dur diyecek insanlar, iyi iken sorun yok, onunla birlikte eğlenip oynuyorlar, hastalanınca bir kenara atmak ne demek, anlamak çok zor. hayvanları eğlence aracı olarak kullanan herkesi kınıyorum şiddetle.
    karınca kararınca yardımım yarın hesapta olacak talimatı verdim sevgili begonvili ev.
    int. işlem için geç kaldım bugün için.
    size ayrıca teşekkür ederim bu hassas yaşam biçiminiz için. bu olay için demiyorum çünkü sizi takip ediyorum. gönülden kutluyorum.
    kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Hepinize yürekten teşekkürler. Umut'umuz iyileşecek sayenizde. İnşallah ona acılarını unutturacak bir yuvası da olacak.

    Umut durumundaki hayvanlar için bir projem var. Yakında ayrıntıları ile açıklayacağım. Daha nasıl hayata geçireceğimi tam olarak belirlemiş değilim. Kısaca ipucu vereyim; yaptığım el işlerini, örneğin şu beğendiğiniz yastıkları, battaniyeleri vs zor durumdaki sokak hayvanlarının tedavisi için satışa sunmak istiyorum.Bu konuda görüş ve yardımlarınızı almak istiyorum. Lütfen beni takip edin, hazırlık aşamasındayım.

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar, şimdi aldığım bilgiye göre kampanya sona ermiş. Yani gerekli miktarda para toplanmış. Çok teşekkür ederiz. Yine de Haysev'e yardımlarınızı esirgemeyin. Çünkü daha pek çok Umut sokaklarda yaşam savaşı veriyor.

    YanıtlaSil
  7. Paylaşmıştım...Yardım toplandığını yazmışsın.İnşallah sağlığına kavuşur Umut...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. çok üzüldüm içim parcalandı:((( bende konuyu yeni ğördüm.inşallah UMUT iyileşir birde yuvası olur.

    YanıtlaSil
  9. blog sayfamda ve twitter'da olayı duyurdum inşallah hem iyileşir hem de bir evi olur.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.