8 Temmuz 2011 Cuma

Antalya Büyükşehir Belediyesi Veteriner Kliniğine Ultrason Cihazı Alınsın !

Geçtiğimiz  aylarda,  sabah erken  saatlerde 100.  Yıl  Bulvarı'nda bir  otomobilin  çarpıp yaralı halde öylece  bırakıp  gittiği sokak  köpeğinin tedavisi  için  verdiğim  mücadelenin  öyküsünü  yine  bu  sayfalardan  okumuştunuz.  Çevreden  hiç  bir  yardım  almadan  25 kiloluk  hayvanı  kenara  taşıyıp Belediye Veterinerliğin'den  yardım  istemiştim.  Çok  da  kolay  ulaşamadığım  halde   saatler  sonra  gelip  tedavi  merkezine  götürdüler.  Ben  de saf  saf  tedavi  edileceğini  düşünüp  sevinmiştim. Derken  durumun  takibi  için  telefon  edince bana  söylenen  şu  oldu:
''RÖNTGEN CİHAZIMIZ OLMADIĞI  İÇİN  KIRIKLARA  MÜDAHALE  EDEMİYORUZ''
Ne kadar  üzüldüğümü tahmin  edebilirsiniz. Sonra  kendi  olanaklarımla  köpekciği  oradan  alıp  özel  bir  klinikte binbir zorlukla  tedavi  ettirdim. Hayvanın  çektiği  acıları  ve  benim  yaşadıklarımı  düşünün. Bu  kez  de en  azından  belli  bir  süre  barındırma  sorunu  çıktı. Apartmanın  boş  olan  kapıcı  dairesinde,  kaçak  olarak  40  gün ,  bir  komşumun desteği  ile  baktım. Apartman  halkı  ile  sorunlar  yaşadım. Sonra  yine  sokağa  bıraktım.  Oysa o  hayvan ,  sokak  hayvanlarını  tedavi ve  kısırlaştırma amacı  ile  kurulmuş  merkezde  tedavi  edilip,  belli  bir  süre  barındırılmalı  ve  sonra  yine  ortamına  bırakılmalıydı.

Bu  benim  yaşadığım  bir  olay.  Düşünün  ki  daha  nice  sokak  hayvanı   aynı durumda,  çaresizlik  içindeler. Hepsi bu  olaydaki  gibi  şanslı  da  değiller. Acı  içinde enfeksiyondan ya  da kangren  olup  bir  köşede  ölüyorlar.
TÜRKİYE' Yİ DÜNYADA TEMSİL EDEN TURİZMİN BAŞKENTİ ANTALYA'DA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNE BAĞLI VETERİNER KLİNİĞİNDE ULTRASON CİHAZI YOK.

Sadece açılışlarına milyon dolarlar harcanan otellerin bulunduğu bir memlekette ne insanlara ne de hayvanlara önem verilmiyor. Oysa bir  röntgen  cihazı alınması imkansız  değil.

Durumu   takip  için  internette  bir  araştırma  yaptım,  bu  konu  ile  ilgili  2009  yılında  Facebook'ta  bir  grup  kurulmuş. Fakat  bir  süre  sonra   ilgilenilmemiş.  Hatta  şu  an  grubun  yöneticisi  bile  yok.
 Grubun  adresi  aşağıda,  Antalya'da  yaşamasanız  bile üye  olup  destek  olabilirsiniz.
http://www.facebook.com/group.php?gid=78795823534

Ayrıca  aşağıdaki  Antalya  Belediyesi'nin  e- Belediye  sayfasından, röntgen  cihazı  isteği  ile ilgili  bir   dilekçe  yazabilirsiniz.
http://ebelediye.antalya.bel.tr/webportal/index.php?wwsayfa=47
aşağıdaki  mail  adresine  de  yazabilirsiniz.

abim@antalya.bel.tr

YA DA BURADAN

http://ebelediye.antalya.bel.tr/webportal/index.php?wwsayfa=47

Lütfen  üç  beş  dakikanızı  ayırıp  yardımcı  olun.

Örnek  Dilekçe:

Antalya Belediyesi Başkanlığı'na
Antalyalı  hayvanseverler  olarak, tanık olduğumuz  olaylarda,  Sokak  Hayvanları  Tedavi  Merkezleri'nin  tam  olarak  hizmet  veremediğini düşünüyoruz. En  büyük  sorun  olarak tedavi merkezlerinde  röntgen  cihazı olmamasını görüyoruz. Turizm  merkezi  olan  kentimizde onca  yatırım  ve  hizmete  rağmen belediye  veterinerliğine  yıllardır  bir  röntgen  cihazı  alınmayışını anlamış  değiliz. Bu  soruna  bir  çözüm  bulunması  için  gereğinin  yapılmasını arzederim.
Ad Soyad
Tarih
Kendi  dilekçenizi,  kendi  özgün  cümlelerinizle  de  oluşturabilirsiniz.

Ayrıca  belediyenin  şikayet  hattından  telefonla  da ulaşabilirsiniz.
(0 242) 249 50 00  Tüm  hayvanseverlerin  desteğini  bekliyoruz.

7 yorum:

  1. abim@antalya.bel.tr adresine şikayet dilekçemi gönderdim. Belki ilgilenen arkadaşlar mail adresini bulmakta güçlük çekebilirler.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Mail adresini ekledim sanıyordum. Gözümden kaçmış.

    YanıtlaSil
  3. Ablacım, maili attım ve yazının linkini iş arkadaşlarım ile paylaştım...

    Eksik olma...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim canım. Sen de eksik olma.

    YanıtlaSil
  5. Ben de attım bir mail. Cevaben ''sizin belediyenizde var mı?'' demezler inşallah:)

    YanıtlaSil
  6. Desteğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.