9 Şubat 2011 Çarşamba

Kozmetik Ürünlerini Hayvanlar Üzerinde Test Eden Firmalar




Şeytanın ‘’Yaz!’’ Dedikleri  uzun  uzun  anlatmış. 
Henüz  yeni  bir  blog  sayfası olduğundan  okuyucu kitlesi  yok.  Bu  yüzden  bu  çok  güzel  yazının okunmasını  istedim. 

Konu  önemli,  anlatım  güzel..
Kozmetik  ürünlerini  hayvanlar  üzerinde  deneyen  firma  ve  kuruluşlar  açıklanıyor..Ve  hayvanların  nasıl  işkencelere  maruz  kaldığı.. Lütfen  okuyun  ve  karar  verin,  bu  hayvanlara  yazık  değil  mi?

9 yorum:

  1. gördükçe içim acıyor:( ben sensoydne almayı da bıraktım..

    YanıtlaSil
  2. Ben hep uyarıyorum sürekli yazıyorum dinleyen kim:((Body Shop almayın diyorum ama onlar test etmiyorlar diyorlar olur mu canım iyi takip edersen bir süre etmiyorlardı ama sonra Loreal'ın bünyesine girdiler.Loreal en kanlı deneylerine sahip markanın önde gidenidir.Yakın zamanda bir duyum aldım tam emin olmamakla beraber Unılever markası hayvanlar üzerinde deney yapmayı bırakmış.DAha belli değil takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. tüylerim ürperdi:(
    nasıl bir dünya bu?

    YanıtlaSil
  4. Ne yazık ki bilerek yada bilmeden böyle korkunç uygulamalara katkıda bulunuyoruz. En azından bunu yaptığını kesin bildiğimiz markaları asla satın almamalıyız. Olabildiğince çok insanı haberdar etmeliyiz.

    YanıtlaSil
  5. İnsanoğlu kadar korkunç bir yaratık daha yok.

    YanıtlaSil
  6. Lanet olsun böyle insanlara, birazdan inceliycem okuycam yazıyı, insanların bu para hırsı, nasıl insanlıklarının önüne geçiyor anlamıyorum demiycem, anlamak istemiyorum. Yazıklar olsun sadece.

    Bu arada renkli battaniye çok hoş, örmeyi düşünyordum elimde ki işler bitince, çok sağolasın, sevgiyle muhabbetle...

    YanıtlaSil
  7. canım resimlere bakarken çok kötü oldum... söyliyecek çok şey var ama sen ben bizim oğlan misali üzlüp kızıyoruz tınlayan yok RAbbim versin cezalarını. asıl söylemek istediklerimi yazabilmeyi çok isterdim.........
    :((((

    YanıtlaSil
  8. :( nasıl bir canavardır insan?

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.