16 Ocak 2010 Cumartesi

İzlediklerimden / Rescue Ink


Vücudu dövmelerle kaplı sekiz sert adamdan oluşuyor Rescue Ink. Issız bir yerde karşıma çıksalar, ardıma bakmadan kaçacağım tipte bu adamlar. National Geographic Channel'da rastladığım bu ekibin bir amacı var.


Onlar hayvanları kurtarmaya ant içmiş insanlar. Gerektiğinde son derece sert olabiliyorlar. İsyankarlar ama Nedeni Var; Bir okul avlusunda cesedi bulunan zavallı "Pit Bull"un katilinin peşine düşüyorlar ya da bodruma kapatılıp pislik içinde yaşayan bir boxerı kurtarıyorlar.


Hayvanlara işkence ettiği ihbar edilen yaşlı bir adamın mahkemeye yürüteçle gelip iddiaları yalanlamasını ve jüriyi kandırmasını hazmedemeyip dedektif gibi günlerce adamı izlemelerini, dansa gidip eğlenmesini mahkemeye delil olarak sunmalarını anlatan bölüm oldukça etkileyiciydi bana göre.

Kısacası yalnız, hasta ve üzgün hayvanların kurtarıcısı bu New Yorklu ekip.



Daha Fazlası Burada

4 yorum:

  1. benim oğullarım "Rescue Ink" hayranı. onlarla birlikte ben de izliyorum. küçük oğlum sürekli söyler fragmandaki sözü; "kedilere vurmamalısın!..."

    YanıtlaSil
  2. Yaratıcılık buna denir işte..
    Ne akılcı,hoş ve sempatik yöntemlerle hayvan sevgisini ayakta tutabiliyorlar..

    YanıtlaSil
  3. Ne mutlu size, öyle oğullar yetiştirdiğiniz için. Yürekten kutluyorum; o çocuklar doğayı koruma bilincine ve dünyanın yalnızca insanlara ait olmadığı gerçeğine sahip çıkacaklar.

    YanıtlaSil
  4. Aslında öncelikli amaçları yardıma muhtaç hayvanları bulundukları kötü koşullardan kurtarabilmek ama insanların hayvanlara neleri yapmamaları konusu da oldukça vurgulu olarak anlatılıyor. Bu ürkütücü görünüşlü adamlar, normal görünümlü ama işkenceci ya da acımasız insanlarla tezat bir görüntü içinde yanlışlıkları büyük bir çaba ile düzeltmeye çalışıyorlar.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.