2 Ocak 2020 Perşembe

Lagom Yaşam


Lagom yaşam tam bana göre! Moda kavramlardan biri gibi görünse de hayatımıza adapte ettiğimizde sadeliğin ve huzurun ta kendisi olan çok sevebileceğiniz bir yaşam tarzı. Peki nedir lagom? Türkçe'deki karşılığı ''azı karar, çoğu zarar.'' Bir şey bize yetiyorsa fazlasını neden isteyelim? Kullanmadığımız halde aldığımız onca eşya, ağzına kadar dolu buzdolapları, bitmek bilmeyen işleri bitirmeye çabalarken kaçırdığımız sosyal hayat, didinmek derken yaşamdan tat almayı unutuyoruz. İşte lagom yaşamak tam da burada duruyor. Mola vermek, düsturlarından biri. Şimdi burada en yalın hali ile bile anlatacak olsam çok uzun bir yazı olacak.. En iyisi birazcık merak uyandırıp sizleri araştırmaya davet etmek. Emin olun pişman olmayacaksınız.

2 yorum:

  1. Pişman olunmayacak bişey gibi duruyor zira bazen yapmayı hayal ettiklerim arasında kayboluyor ne kadar kalabalık diyorum yolumu bulamıyorum...

    YanıtlaSil
  2. hemen araştırmaya başlıyorum

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.