12 Ocak 2020 Pazar

Doğa Yürüyüşümüz

Bugünkü uzun yürüyüş arkadaşlarım Kuyruk, Kara  ve Badem'di.  
                                                                       







 




 Dünü aratmayacak kadar sıcak ve güzel bir gündü. Bir de hemen her yerde rastladığım çöpler olmasaydı. Onların fotoğrafını çekmedim. Anemonlar ve diğer kır çiçeklerini, bir de orman meyvelerini çektim ama emin olun bu gördüğünüz bitkilerin yanı başlarında bile çöpler vardı. 











Günün benim açımdan en iç karartan eleştirisi de yürüyüşümüzde rastladığım bazı kadınların köpeklerime nefretle bakarak ''bu köpeklerle kendini neye yorarsın?'' tarzı bir şeyler söylemeleriydi. Ne diyebilirdim ki, onların dünyaya bakış açıları ayrı, benimki ayrı.. Kısacası ne onlar beni anlar, ne de ben onları.. Çöp yığınlarından rahatsız olmazlar ama benim eğitimli, kontrolüm altındaki köpeklerimin varlığından rahatsız olurlar. . İşte böyle bir yerde yaşıyorum.
Sağlıcakla kalın dostlar.

1 yorum:

  1. Bazen onların yoldaşlığı bazı insanların yol arkadaşlığından iyidir...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.