23 Mayıs 2019 Perşembe

Çiçekler, Kelebekler ve Tabii ki Köpek Kızlarım

Bu sabah yine ormanın eteklerindeydik. Şunun şurasında bir kaç tatlı bahar haftasından sonra ''sıcak, çok sıcak'' diye serzenişlere başlarız. Antalya'nın yazı da fenadır hani. Sıcak nemle birleşir ve adım atamazsınız  evden dışarı. İşte bu nedenle bu günlerin  değerini bilmek lazım. Yol arkadaşlarım can kızlarım olunca daha bir keyifli oluyor doğa yürüyüşlerimiz. Sözü fazla uzatmadan görüntülerle anlatalım. Keşke renkler kadar, kekik kokularını, kuş seslerini  de paylaşabilmek  mümkün olsaydı.





Ben fotoğraf çekerken uslu uslu oturdular.

Vadiye inince kekiklerin çiçek açtığını ve kelebeklerin  uçuştuğunu gördük.






Pembeler kum kekikleri..






Beyazlar ise buranın meşhur bilyalı kekiği.


Çoktandır böyle net kelebek fotoğrafı çekememiştim. Turuncu kelebekler  en ufak kıpırtıdan kaçıyor ama bu koyu renkliler o kadar  hassas değiller. Başardığım için  mutlu oldum. 

3 yorum:

  1. Kekikler gözalıcı, kelebekler ise şahane..Baharın gelişini müjdeleyen en güzel kareler bunlar..

    YanıtlaSil
  2. Kızların rahatı yerinde maşallah. Kelebekleri çok güzel fotoğraflamışsın.

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar harika, sevimli dostlarınız çok tatlı. Sıcaklar geldiii..:)))

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.