25 Kasım 2013 Pazartesi

Bu Sabahın Harika Renkleri

Aşağıdaki fotoğraf kareleri  bu sabah, gerçek anlamda ve mecazi anlamda Begonvilli Ev'de farkedilen  renklerdi. Güne iyi başlamak için etrafa biraz dikkatli bakarak sizler de kendi harika renklerinizi farkedip moral depolayabilirsiniz:)

Balkonumda bir saksıda açan kadife gül rengi ve formu ile çok zarif.


Sabah yürüyüşümüzde bir avuç böğürtlen topladım.


Kasımpatılar solmak üzereyken  çalışkan arılar gayretle işlerini yapıyorlar.


Güz güllerimiz galiba son kez açıyor.


Bu sarmaşıklar yürüyüş yolumuzun en güzel görüntüleri.


Hava kapalı olunca akşam sefaları sabahın erken saatlerinde açık oluyorlar.

Sukulentlerin yaprak dizilimlerinden gözlerimi alamıyorum.

Ah işte en güzel renklerimizden biri, Yumoş'umuzun  enfes tüyleri, gözleri ve o harika bakışları.

Bahçedeki mandalina ağacımız bir kaç tane meyve verdi.

 Nazmiş ve İnci'nin sabah mahmurluğu.


Sakın ''çöpün de  fotoğrafını çekmiş'' diye düşünmeyin.  Kahvaltı hazırlarken domates ve salatalık kabuklarının rengine hayran kaldım.

Harika renklerle bezeli, enerji dolu güzel  bir hafta diliyorum.

29 yorum:

  1. günaydın,gününüz gözünüz gibi güzel geçsin.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Sizin de harika renkleriniz olsun:)

      Sil
  2. soğuk ve puslu bir İStanbul sabahında bu renkler bana çok iyi geldi. teşekkür ederim ve iyi haftalar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da yağmur başladı. Neyse ki soğuk değil. Sizlere de harika bir hafta dilerim:)

      Sil
  3. ne güzeldir insnaın kendi bahçesinin mandalinasının tadı.
    afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  4. Yağmurlu bir İstanbul gününde pencereden dışarı baktığımda tüm gördüğüm binalar oluyorken, bu renkler içimde baharı getirdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fotoğrafları paylaşmamdan bir kaç dakika sonra burada da yağmur başladı. Hava hala yağışlı.

      Sil
  5. Doğanın renklerle bütünleşmiş halleri ile güne başlamak büyük keyiftir.Harika fotoğraf kareleri.Gün, aydın olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de her gününüz harika renklerle dolu olsun.

      Sil
  6. Cok guzel fotograflar :) ne kadar guzel doga ile basbasa :) burada marketlerde sukulentlerden o kadar cok ki renk renk desen desen baslarda yapma cicel sanmistim sonra da ismini merak etmistim simdi fotograftan ogrendim, tesekkur ederim :)
    Kediler super sirin :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kent merkezinden buralara kaçmamızın nedeni doğa ile iç içe yaşama isteğiydi. Sukulentler etli yapraklı kaktüslerle akraba bitkiler. Bakımları da kolay. Kedilerimiz yaşamımızın bir parçası:) Hepsi de kendi gelip bizi buldular. Bir de köpeğimiz var. Bizden de sevgiler.

      Sil
    2. Evet duymustum sanirim haftada bir sulanmaktan baska birsey istemiyorlar ayrica cokta guzel gozukuyorlar :) Size katiliyorum kediler ve kopekler hayatimizin vazgecilmez parcalari. Benimde Mia va Juju diye 2 kedim, Findik ve pati diye iki kopegim var. Uzun olmadi Hollandaya tasinali onceden annemle otururken 2 annemin kopegi birde kedisi ekleniyordu evde 7 canla yasiyorduk. Sokaktakileri saymiyorum tabiki ama ben evlendim ve tasinmak zorunda kaldim. Daha hic birini getiremedim Hollandaya, hala prosedurler suruyor. Ne kadar ozledim anlatamam. Sabahlari yuzumde kedi patisiyle uyanmak ayaklarimi onlar rahat uyusun diye buzmekten tutulmu olmalarini ozledim :)
      Blogunuzu cok begeniyorum.
      Gorusmek uzere :)

      Sil
    3. Zaten bir şekilde hayvan severler birbirini buluyor:) Sizi tanıdığım için mutlu oldum.Mia, Juju, Fındık ve Pati'ye en kısa zamanda kavuşmanızı diliyorum. Ayrıca belli ki bir ayvan sever olan annenize de sevgiler selamlar. Size şu an zorlukla yazıyorum. Altı ay önce annelerinin verandamda doğurduğu dört yavru kediden biri olan İnci kucağımdan inmek istemiyor. Ben yere bırakınca yine kucağıma atlıyor. Rahat dursa bari, pati atıp duruyor:) Antalya'dan selamlar..

      Sil
  7. Yine bir solukta okunan, okudukçe enerji veren, yaşam sevincini artıran bir yazı olmuş.
    Gerçekten etrafımız aslında detay gibi görünen büyük ilhamlarla dolu...
    Çöp gibi görünse bile, nasıl baktığın, ne gördüğün önemli :)
    Sevgiler gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Heyyfi'ciğim. Yaşamın zorluklarına katlanabilmek için, detaylarda gizli olan güzelliklerini görebilmek gerekiyor, öyle değil mi.. Bizden de sevgiler.

      Sil
  8. Sukulentleri bende çok severim. Ama adının sukulent olduğunu bilmiyordum, sizden öğrendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sukulentler oldukça geniş bir aile. Ben de bir kaç yıl önce tanıştım onlarla. Özellikle aranjmanlarını çok seviyorum:)

      Sil
  9. Bizim yeni hayatımız gibi, keyiflendim valla.

    Güzel anlatım için elinize sağlık.

    Sevinen anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni hayatınızda harika günleriniz olsun! sevgiler, selamlar..

      Sil
  10. heey şaane şaane.
    o üç kedi de sizin mi.
    allam onlar ne öyle yaa.
    :)
    böğürtlen ve mandalina.
    valla doğanın güzelliği işte.
    ay nasıı ferahladıım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O üç kedi ile kalsa! Başkaları da var:)) Evet, ben de bir doğa aşığıyım. Otuna, ağacına, börtüsüne, böceğine, her şeyine..

      Sil
  11. ilk önce fotolara baktım. en sondaki çok güzel renklerin ne olduğunu bir an çözmeye çalıştım. çünkü harikaydılar. :) bende çekerim öye görüntüleri hiç affetmem. pırasa çöpü fotom bile vardır.:)
    Bu arada fotoğrafların hepsi harika tabi. ferahladım, rahatladım. patilerimi mıncıkladım..)
    sanırım yeşillik bir yerde oturduğumuz için cidden çok şanslıyız. başka türlüsünü düşünemiyorum zaten.:))
    Allah'ım ömrümüz boyunca bizi mahrum etmesin. Olmayanlara da nasib etsin.
    Bence çok güzel dua ettim herkese.:))))))))

    YanıtlaSil
  12. Fotğraflar çok güzel kırmızı kadife gül en güzeli.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Eskiden herkesin bahçeli evleri varmış. Şimdi insanlar bu tür şeylere hasretler. Belki de pek çoğu bunun güzelliklerinin farkında değiller.
    Bahçeler (bizim gibi hiç ilgilenmeseniz bile) size küçük sürprizler sunuyor.

    http://bahce-cik.blogspot.com/2013/11/benim-gibi-gul-mevsimini-unutanlara.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahım şahım bir bahçemiz olmasa da bir şeyler yetiştirmeye çalışıyoruz. Verdiğiniz link için teşekkürler.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.