26 Haziran 2013 Çarşamba

Zamanın Değeri

Böyle nostaljik bir fotoğraf da geçip giden zamana gönderme olsun...

ZAMANIN DEĞERİ !

10 yılın değerini anlamak için,
yeni boşanmış çifte sorun !

4 yılın değerini anlamak için,
Şu anda ayrı olan lise aşıklarına sorun!

1 yılın değerini anlamak için,
Final sınavını geçemeyen bir öğrenciye sorun !

9 ayın değerini anlamak için
yeni doğum yapmış bir anneye sorun !

1 ayın değerini anlamak için,
Dünyaya prematüre bebek getiren bir anneye sorun !

1 haftanın değerini anlamak için,
Haftalık derginin editörüne sorun!

1 saatin değerini anlamak için,
buluşmak için birbirini bekleyen aşıklara sorun !

1 dakikanın değerini anlamak için,
uçak, tren, veya otobüsü kaçıran birine sorun !

1 saniyenin değerini anlamak için,
Kaza geçirmiş bir insana sorun !

1 milisaniyenin değerini anlamak için,
Olimpiyatlarda gümüş madalya almış birine sorun !

Kaynak:Sıradışı Bilgiler

4 yorum:

  1. Merhaba Begonvilli Ev,

    Beni hatırladın mı? Uzun süredir buralarda değildim. Sana iki gün önce yorum atmaya çalıştım ama Explorer sorun çıkardı. Şimdi Chrome'dan atıyorum.

    Bu yazıyı daha önce de okumuş ve çok beğenmiştim, hatırlattığın iyi oldu.

    Bloga uğra ve yeni yazımı yorumla! Çok mutlu olurum :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette hatırladım. Böyle ara veren ya da yazmayı bırakan arkadaşları özlüyorum. Tekrar yazmanıza sevindim. Sayfanızı ziyaret edeceğim.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.