20 Aralık 2011 Salı

Mehmet Yenigün-Koray Polat / Save your love

''O Ses Türkiye'' adlı yarışmayı izliyor musunuz? 

Her yarışmada olduğu gibi iyinin iyisi aranıyor.  Format gereği şu aşamada  aynı ekipte olan yarışmacılar birbirleri ile yarışıyorlar. Baya  heyecanlı anlar yaşanıyor.

O yarışmada tanıdığım, hayran kaldığım bir ikili var. Bizim buralardan gitmişler. Doğrusu  bu çocuklar  müthiş! Koray ve Mehmet, farklı tarzları ve enfes sesleri ile  olağanüstü güzel şarkı söylüyorlar.

İşte onların, Melodi adlı dünya tatlısı   bir yarışmacı genç  kız  ile yaptıkları düello müthişti..

Bir şarkı bu kadar  mı  güzel  söylenir, sesler bu kadar  mı yakışır... İzlemeyen varsa izlesin.. Melodi'nin yumuşacık, biraz heyecanlı  duru sesi  ve Koray'la Mehmet'in müthiş  yorumu bana şarkının orijinalinden  daha hoş geldi.  Renee ve Renato ikilisinden yıllardır  büyük keyif alarak dinlediğim  bu muhteşem şarkıya bizimkiler  de hakkını verdiler. BAYILDIM!!

2 yorum:

  1. Ben de izlerken bayılmıştım . Üçü bir arada çok güzel söylediler . Sayende bir kere daha seyrettim . Yolları açık olsun .

    YanıtlaSil
  2. Süper.
    Sahne neden ring gibi??
    sandal da ne güzel tepki vermiş.

    sağol.
    cahil anne Çiğdem

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.