13 Mayıs 2011 Cuma

Begonvilli Ev Halleri






Jane,  bir bakıyorsunuz  minik  bir  güve  kelebeğinin  peşine düşmüş, bir  bakıyorsunuz   yorulup yün  sepetine  gömülmüş.

Oğluşum  parkta  hareketli  olsa  da  evde  yatmayı  seviyor.

Perşembe günleri  bizim  semt  pazarımız  olduğundan  meyve  sepetimiz dolar.

Yaz  akşamları  balkonumda kullanmak  için  aldığım seramik mum  fenerleri.



Balkonumdaki  çiçekler  çok  güzel  açtılar.  Lilyumların  bir  kısmı 15-20  gün  sonra  açacaklar. Bunlar  erkenciler.















Bu da örmekte olduğum  son  battaniye.  Takip  edenler biliyorlar, epeyce  tığ işi battaniye  ördüm. Bunlar  yakında  sokak  hayvanları  yararına  satışa  sunulacaklar.

Tam zamanı, taze asma  yaprağında kısır.

Öğrencilik  yıllarımda Emin Oktay'ın ders  kitaplarından sıkılarak  okuduğum  tarihimizi daha  objektif  öğrenmek  için bu kitaba  başladım.   Tamamı  dört  kitap.

Ve  günün  haberi:

Az  önce  tv  haberlerinden  öğrendim; yayımlanmamış  kitabından  dolayı   yargılanan  Ahmet  Şık ve Ertuğrul Mavioğlu  beraat  etmişler.

2 yorum:

  1. JANE ni çoookkkk öpüyorum çok. çok fısyık bu yaaa:))

    canım herşey yazı işaret ediyor ama yaz da bir türlü gelemedi:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çiçekler, mumluklar, evin küçükleri... Herşeyde özlediğim bahar kokusu var :)
    Battaniyelerin güzelliği ayrı, örülüşündeki amaç ayrı güzel :)

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.