19 Mayıs 2011 Perşembe

Yuva aranıyor! / Sevgili Noni'nin sayfasından Alıntıdır

Sokağa  bırakılmalarına  gönlüm razı  olmuyor. Amacım, daha  çok  insana  ulaştırabilmek.


Tatlı Pisilere Yuva Aranıyor !!!

Bu tatlı iki dişi kedicik ne yazık ki çok yakında (sahipleri yurt dışına gidecekleri için) sokağa terkedileceklermiş :( Bildiğiniz gibi ben de buraya gelirken iki kedime yeni yuvalar bulmuştum, bu nedenle yuva arayan kedicikler olduğunda buna asla duyarsız kalamıyorum. Bu yazıyı hayvansever tüm tanıdıklarınızla paylaşırsanız gerçekten beni çok mutlu edersiniz.
Pisiciklerle ilgilenenler Reanimal Veteriner Kliniği ile iletişime geçebilirler:
Telefon No: +90 216 355 29 95
Adres: İnönü Cad. No: 38/4 Sahrayıcedit, İstanbul
Teşekkürler.

3 yorum:

  1. Ah ınsallah onları cok seven guzel bı yuva sahıbı olurlart

    YanıtlaSil
  2. Siyahi olan benim Jezabel'ime cok benziyor :)

    Insallah daimi bir yuva bulurlar. Ben de elimden geleni yapacagim!

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.