17 Mart 2011 Perşembe

Kedi Köpek Dostluğu:)

Sesi açıp, arkanıza  yaslanın ve  izleyin

6 yorum:

  1. İnanılmaz, kedicik bu köpeciğin eline doğmuş herhalde, bu yakınlık ancak böyle sağlanır. Ne güzel karşılıksız sevgi.Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. benim bir köpeğim altı kedim var. ama Çakıl'ım (golden) asla ve asla muhattap olmuyor onlarla. sadece dış mihraklara karşı savunuyor baş belalarını:)) sabah sabah çok güzel geldi, saolun.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ama kedi yine kediliğini yapmış.

    Köpek sever anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  4. Kediciğin mest olmuş suratı güldürdü beni :)
    Nasıl bir rahatlıktır bu.
    Harikaydı Begonvilcim :)

    YanıtlaSil
  5. İNSANLARA DERS OLACAK İNSANLIK,AH KAVUŞTUM GALİBA.AÇILDIK MI NE?KISKANMIŞTIM DİĞER BLOG ARKADAŞLARINI

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.