27 Ekim 2017 Cuma

Zengarden Beni Delirtti!



Zengarden Beni Delirtti Arkadaşlar!
Zamanınız varsa okuyun, bugün bana yarın başka tüketicilere.. Geçen ayın 30 unda sipariş verdim. Toplam 120 liralık bir alışveriş. Canlı bitkiler ve bir kaç tohum. Kredi kartı ile peşin ödeme yaptım! Ürünler bir türlü elime geçmedi. Evet göndermişler ama benim bilgim dışında kargo şirketi adres bulunamadı diye tutanak tutup geri göndermiş. Bu arada ben Zengarden halkla ilişkiler görevlisi hanım ile sürekli görüşüp durum takibi yapıyorum; iade istemediğimi belirtiyorum. Adreste sorun olmadığını, gerekirse güvenli ikinci bir adres vereceğimi söylüyorum. ''Tamam'' diyorlar ve bana iki defa telefon açıp ürünleriniz yarın mutlaka elinize geçecek diye bilgi veriliyor. ''Ürünler elime geçse bile artık ölü olarak gelecekleri kesin, lütfen yeni ürünleri yeni adresime gönderin'' diyorum. Şirket yetkilisi ile görüşüp size iletiriz diyor, Müşteri Temsilcisi. Sonra'' Tamamdır, yeni adrese yeni ürünleri önümüzdeki pazartesi göndereceğiz, zararınızı karşılayacağız'' diyorlar. Bugün perşembe ve hala yok. Az önce tel. ile aradım ve bu kez,'' geri dönen ürünlerden biri ölmüş, diğerini ve tohumları kargo ücreti size ait olmak üzere gönderebiliriz'' demez mi! Daha önce böyle söylememiştiniz deyince şirket politikası diyor. Çok sinirliyim dostlar, çok..

3 yorum:

  1. üzgünüm canım senin adına :(

    YanıtlaSil
  2. Üzüldüm yaşadıklarınıza...

    YanıtlaSil
  3. Bu nasıl bir aymazlıktır anlamadım. Ciddiyetsiz bir firmaymış, yazmanız iyi olmuş,sayenizde bizlerde aynı sorunla karşılaşmamak için oradan alışveriş yapmayız. Sorununuz biranönce hallalor inşallah.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.