22 Ocak 2012 Pazar

Louis Vuitton Çantaları

Louis Vuitton çantaları kadın milleti olarak çoğumuz severiz sevmesine de ufacık bir çantasının bile 300-500 dolar olmasına da anlamıyorum doğrusu.  Nedir yani, alt tarafı çanta işte. Zaten kuş kondurdukları falan  da yok aslında. Bütün mesele o markayı taşıyor olmaları. Ne de olsa dünyanın en pahalı ayakkabı ve çantaları olarak yer edinmiş. 
Ne var ki bu markanın ürünleri en çok taklit edilen ürünler olmaktan da kaçamıyor. Kaliteyi severim ama iyi ki, tutku derecesinde marka merakım yok. Bir çantayı ya da ayakkabıyı sırf markası için satın almam. Gerçekten de sevmem, benimsemem,  kullanışlı, sağlam ve şık bulmam gerekir.

Bunca sözden sonra  size Louis Vuitton'ın hayvan temalı çantalarını göstermek istedim. Klasik modelleri güzeldir gerçekten.  Bana bu hayvan figürlüler son derece sevimsiz geldiler. Mutlaka bayılanlar da vardır. Bakalım sizler sevecek misiniz?




1 yorum:

  1. Çantanın normal modellerini alamayanlarla dalga geçmişler herhalde.Ben de beğendiğim bazı modellerine rağmen,çok uçuk fiyatları protesto ediyorum.Bir cüzdanını almak için bile servet ödemek lazım.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.