5 Nisan 2011 Salı

Tina Vlassopoulos'un Seramikleri

Seramik  sanatçısı Tina Vlassopoulos'un yapıtlarını hiç  gördünüz  mü? Londra'da  yaşıyor.


Bachelor of Arts 1977 mezunu. Pek çok  sergisi , önemli  ödülleri  var:

2002 Soing Ödülü Hırvatistan
1992 Hellenic Foundation Arts Award 1992 Yunan Vakfı Sanat Ödülü
1990 Texas Instruments Arts Award 1990 Texas Instruments Sanatlar Ödülü

Yapıtlarını  gördüğüm  zaman  tek  kelime  ile  büyülendim. Özellikle  işlevsel  olanları  seçip  fotoğraflarını  sizlerle paylaşıyorum.








3 yorum:

  1. Muhteşem, Özgün olan tüm yaratıcılığın önünde şapka çıkarıyorum. Güzel paylaşım.

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş, özellikle turkuaz olan formuyla bana Alev Ebuzziya nın çalışmalarını çağrıştırdı.

    YanıtlaSil
  3. çok çok güzeller ve özeller...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.