30 Ağustos 2010 Pazartesi

Propoganda Eylemleri Basit Şovlara Dönüştü

Evet-Hayır konulu  söylemlerden  usanç  duyar  hale  geldik. Usluplar  git gide bozulmakta. Bilinçlendirme  ve  iknadan  çok horoz  dövüşü  görünümündeki  tartışmalardan  gına  geldi.

Yetmezmiş  gibi  düzeysiz  gösteriler,  tuhaf  eylemler ''Vah  benim  ulusuma!'' dedirtiyor.

İşte  son  yaşananlar;

''Atatürk yaşasaydı AKP'li  olurdu '' gibi abuk  subuk  konuşmalardan  sonra
Referanduma  Evet” yürüyüşü için Taksim'de toplanan AKP  İstanbul İl Başkanlığı Gençlik Kolları üyelerinden bazılarının meydanda bulunan Cumhuriyet Anıtı'na çıkarak, anıttaki Atatürk'ün heykeline üzerinde 'evet' yazan flama ve şapka bırakmaları olayı...

Öyle  itici  geldi  ki  yaşananlar, bunula  ilgili  fotoğrafı  sayfama  koymak  içimden  gelmedi.


Buna  ne  denir,  bilemiyorum  ve  yineliyorum;  vah  benim ulusuma!

5 yorum:

  1. vah ki ne vah..Aynen katılıyorum..ve yazıklar olsun diyorum..şimdi ben ve tüm çocuğu olanlar nasıl bir ülkeye çocuk yetiştiriyoruz hiç bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Bir kutu uyku hapı alıp içip 13 eylül sabahı uyanmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok haklısın ablacığım. Artık haber bile seyretmiyorum. Fena oluyorum duyduklarımdan. Hayırlısıyla 13 Eylül'e kavuşsak başka birşey istemiyorum. Allah akıl fikir versin bu millete.

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle haklısın.
    dozaj artıyor, tansiyon bilerek yükseltiliyor.
    birileri mazlumu oynamak için çareler arıyor.
    asıl son hafta artıracaklar herşeyin dozunu ve patlatmaya çalışacaklar insanların sabrını..dilerim oyuna gelmez bu millet...
    Hayır çıkarsa birilerine yüce divan yolu ,evet çıkarsa hayırcılara ergenekoncusun deyip hapishane yolu görünüyor...

    YanıtlaSil
  5. Canım benim ne söylesem ,ne yazsam azdır.. Bir tas üzüm hoşafına canını vatanı için veren milletle şu andaki haysiyetini şerefini bir kilo pirince satan millet arasında çooook fark var.Ne kadar demokratik!!! bir yönetim içinde olduğumuz bilboardlardan belli olmuyor mu...Sevgiler..

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.