30 Haziran 2009 Salı

Severek İzlediklerimden / Sinema / Alışveriş Manzaraları





Film bilgileri

Film ‘in Adı: Alışveriş Manzaraları
Tür: Komedi
Yönetmen: Paul Mazursky
Görüntü Yönetmeni: Fred Murphy
Senaryo: Paul Mazursky, Roger L. Simon
Oyuncular: Woody Allen, Bette Midler, Bill Irwin, Daren Firestone, Rebecca Nickels
Yapım: 1991, ABD
Yapımcı: Paul Mazursky
Muzik: Marc Shaiman
Film Süresi: 1 saat, 30 dk.
Bette Midler ve Woody Allen'in başrollerini paylaştığı enfes komedi geldi nedense dün aklıma. Daha doğrusu bir arkadaşımla şakalaşırken kendimi Bette Midler'in canlandırdığı baskın karakterli inatçı ama eğlenceli kadın tipine benzetince en çok aklımda kalan filmlerinden biri olarak anımsayıverdim. Avukat Nick Fifer (Allen) ve eşi Deborah’la (Midler), on altıncı evlilik yıldönümlerinde dev bir alışveriş merkezinde karşılaşırız. Çift, bir yandan alışveriş yaparken, bir yandan da eskimiş, yorulmuş ilişkilerini sınama imkânı buluyorlar.
1991 yapımı bu filmde keyifli çift güya alışveriştedirler ve saatler ilerledikçe evlilikleri sorgulanır ister istemez ve öyle itiraflar yapılır ki..Bette ve Wody'nin müthiş performansları ile film nefis bir komedi ile trajedi arasında gidip geliyor. İzlemeyenler izlesin diyorum.

2 yorum:

  1. uzun zaman oldu sinemaya gitmeyeli...
    Ben butarz komedi film lerini çok severim paylaşım için sağol canım sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar güzel insan, öncelikle blogunuzdaki hos calismalardan dolayi sizi tebrik ediyorum. Ben pempetatlarin blogunda farkinda olmadan ADSIZ olarak yorum yapan blogdasinizim. Yorumum yanlis anlasildi ve ben bunu anlayarak pembe tatlara bir özür yazisi yazdim Ancak su ana kadar hala daha bu yazim yayimlanmadi. Bende tarafima cevap hakki dogan yorumlara bizzat bloglarini ziyaret ederek cevap veriyor ve bu yanlisligi bilmelerini rica ediyorum. Bu vesile ile herseyin gönlünüzce olmasini diliyor, hayirli günler temenni ediyorum. Saygilarimla.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.