16 Kasım 2008 Pazar

Dekorasyon / Evinizde Farklı Renkler, Farklı Çizgiler /








































Bir kaç gündür ev dekorasyonu ile ilgili araştırmalar yapıyorum. Evimde bazı değişiklikler planlıyorum. Amacım, olabildiğince minimalist tarzda ve daha işlevsel yaşama alanları oluşturmak. Fazla ve gereksiz eşya ile görüntü kirliliği bir yana enerji ve emek kaybı da istemiyorum. Çünkü biliyorum ki fazla eşya, temiz ve düzenli bir ev isteyen biri için fazla iş demek. Öte yandan evimin ve eşyalarımın renk ve çizgileri ile sıcak canlı ve yaşam dolu olmasını da istiyorum. Bu yüzden farklı renk ve formlarla ilgili arayış içindeyim. Ufacık detayları bile önemsiyorum. Çarşı pazar gezip fikir oluştururken fırsat buldukça dekorasyon dergilerini ve konu ile ilgili web sayfalarını inceliyorum. Ev dekorasyonunda ultra modern görünümler olduğu gibi yer yer eski çizgilere de dönüş olduğunu gördüm. Bakalım sonuçta nasıl bir ev ortaya çıkacak.Bana ilginç gelen tasarımları sizlerle de paylaşmak istedim; farklı renkler ve çizgileri beğenilerinize sunuyorum. Tüm dostlara keyifle yaşanılası evler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.