15 Ocak 2012 Pazar

Bolu Barınağı İçin ne Yapabiliriz?


 Kardeş blog BlogNaturella'dan alıntıdır:

''Akşamdan sabaha kadar Bolu barınağındaki içler acısı durumu konuştuk. Tweetler attık, paylaşımlar yaptık. O köpekleri o şekilde donarak ölüme terk eden yetkililere lanet okuduk. Bunlar kamuoyunda konuya dair hassasiyet oluştuğunu göstermek ve ağzı dili olmayan hayvanların sesi olmak adına çok güzeldi, anlamlıydı.

Ancak yeter mi? Maalesef hayır. Asıl mücadele şimdi başlıyor. Konuştuğumuz, söylediğimiz her şey onlara yardım edersek anlam kazanacak. Öncelikle yapılması gereken barınaktaki gönüllülerin ihtiyaç listesini karşılamak.

Bu soğukta beton üstünde, açıkta yatan hayvanlar için KULUBE  başta olmak üzere,
BATTANİYE (Eski halılarınız, kilimleriniz, çarşaf, yorgan vs. de olur.)
KARTON- GAZETE
TAHTA PALET
VE
MAMA GEREKLİDİR.

Bu ihtiyaçları karşılayabilecek durumda olanlar HAYTAP gönüllülerine 507 510 23 30 nolu numaradan ulaşabilirler. Bu numaranın bilgi almak ya da soru sormak için meşgul edilmemesi çok önemli. Tüm gelişmeler zaten kamuoyuyla paylaşılıyor.

Bunları temin edip göndermek için müsait olmayanlar ise HAYTAP veya HAÇİKO'ya para yardımında bulunabilirler.

HAYTAP bağış: http://www.haytap.org/index.php/200903041747/site-yardimci-sayfalar/bagislariniz-icin-haytap-banka-hesap-bilgileri

HAÇİKO bağış: http://www.haciko.org/bagislariniz-icin

Lütfen söylemlerimizi eylemlerimiz ile destekleyelim. En azından karton ve gazete gönderebiliriz dostlarımız için. Dün geceden beri soğuk ve kar demeden çalışan gönüllülerimizin işlerini kolaylaştıralım. Can dostlarımızı yalnız bırakmayalım.

En önemlisi de kendi bölgemizdeki barınakları ziyaret edelim. Kışın en yoğun yaşandığı bugünlerde onların ne durumda olduğunu bilmemiz çok önemli. Kısıtlı sayıda gönüllüyle HAYTAP her yeri, her an kontrol edemiyor. Lütfen onlara yardımcı olalım. Bir sıkıntı varsa Twitter aracılığı ile ulaşıp, bildirelim.''

4 yorum:

  1. Bende dün sabah TV8 de erken baskıda izledim ne yapabiliriz diye düşünürken yazınızı gördüm.Hesap numaralarını aldım. bende Ataşehir barınağına gideceğim.Ama nasıl içleri rahat edebiliyor hangi yürek dayanabilir buna ..(( hala anlamış değilim.Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  2. Allah belalarını versin. Medem bakamayacaklar neden toplayıp hapsediyorlar hayvanları. Salıversinler. Hareket eder donmazlar, sığınacak bir çöp kenarı bulurlar belki:((

    YanıtlaSil
  3. Bu konuda düşüncelerimi siz zaten biliyorsunuz. Benim bütün üzüntüm maddi manevi her yere yetişememek. Önümüzdeki hafta okullar kapanınca mamalarının büyük bölümü okul yemekhanelerinden geldiği için bizim çocuklar da aç kalacak:( Kahvaltı etkinliği düzenledik ,çevreme duyurdum . Payıma düşen satmam gereken biletleri kendim aldım :( Bilmem anlatabildim mi ?

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Esen.Sizi tanıdığıma çok sevindim.

    Ne diyeceğimi bilemiyorum Nedret Hanım.

    Biliyorum Nilgün Hanım, bu hassas konunun maddi manevi ağırlığını taşımaya çalışan bir avuç insanız. Haytap gönüllüsü Timur Bey'den bilgi alıyorum ben de. Çaba gösterenler hep aynı kişiler. Bolululara hayret ettim. Bu kadar duyarsız kalınır mı? Hiç mi hayvansever yok o memlekette? Bolu'nun ünlü şefleri şato benzeri evlerde yaşıyorlar. Hiç mi yürekleri sızlamaz?

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.