13 Mayıs 2010 Perşembe

Yuva Arıyoruz!

Bu Paşa,

Paşa, Maviş'le oynuyor.
Sözümona sahipli olup da çile çeken hayvanlar var. Paşa da onlardan biri.
Henüz dörtbuçuk aylık, annesi Labrador. Paşa'nın öyküsü çok acıklı. Buradan tüm ayrıntıları anlatamıyorum. Kısacası hiç sevgi ve ilgi görmediği bir ortamda yaşıyordu. Sözde sahiplerinin ilgisizliği ve içinde bulunduğu olumsuz koşullar yüzünden hastalanınca, durumunu gören hayvansever bir hanım geçici olarak yanına aldı ve tedavisini yaptırdı. Ancak bu hanımın iki köpeği daha var. Ben tanığım; evi küçük ve komşuları sürekli eleştirerek üzüyorlar kendisini. Hayvansever hanım çok zor durumda. Bu gün parkta Paşa ile birlikteydik. Çok tatlı bir bebek. Neler olacağından habersiz koşup oynadı. Kendini sevdirmeye bayılıyor. O kötü ortama dönerse yine hastalanacak. Geçici olarak sahip çıkan hanım asıl sahiplerini ikna etmiş, iyi bakacak birilerine verelim bu güzel köpekciği diye. Ama nerede o iyi bakacak gerçek hayvansever insan? Belki de sizsiniz. Ne dersiniz?

4 yorum:

  1. İnşallah en kısa zamanda bir yuvaya kavuşur.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiz Şanslı.Pek öyle gözükmüyor, ilgilenen çıkmadı henüz.

    YanıtlaSil
  3. Ablacığım, minikpati.com'a da ilan verdiniz mi? Ben çok yavru sahiplendirdim sayelerinde :) Aklında olsun, inşallah en kısa zamanda mutlu olacağı yeni yuvasına kavuşur :)

    YanıtlaSil
  4. Minik Pati'ye ben de üyeyim. Hemen ilan vereceğim, teşekkürler canım.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.