19 Haziran 2012 Salı

Badem'in yürek burkan hikayesi

Onların çileleri hiç bitmiyor nedense.

Çok azı sevilip bakılıyor, korunup gözetiliyor. Pek çoğu da çile içinde kısacık yaşamlarını sürdürüyorlar.



Badem 20 aylık dünya güzeli bir köpekcik. Kısırlaştırılmış bir kız. Bakışlarının derinliğini, güzelliğini anlatamam. Çok da iyi huylu, sevgi delisi ve terbiyeli...Hikayesi sokakta başladı, henüz bir iki aylıkken sevgili arkadaşım melek kalpli Yasemin Hanım sokakta kötü koşullarda bulup aldı Badem'i. Daha doğrusu almak zorunda kaldı, çünkü sokakta yaşayamayacak kadar kötü durumdaydı.

Ne var ki, Yasemin Hanım'ın yine merhameti ve hayvan sevgisi nedeni ile daha önce sahiplenmek zorunda kaldığı üç köpeği daha vardı. Kızları ile birlikte yaşadıkları apartman dairesinde komşularını rahatsız etmemek için gösterdikleri çabayı ve özeni çok iyi biliyorum. Yine de küçük apartman dairesinde dört köpekle yaşamaları, dikkat çekmelerine neden oldu. Özellikle hayvanları sevmeyen komşuları tarafından hedef haline geldiler. Çektikleri sıkıntılar anlatmakla bitmez. Sonunda mahkemelik oldular. Aşırı baskılardan bunalınca Badem'i ve Minnoş'u bir tanıdıklarına geçici olmak kaydı ile emanet ettiler. Ancak o kişi de iş nedeni ile başka bir kente gidince köpekcikler üçüncü kişilerin eline kalmış. Ayrıntılara girmeyeceğim ama şu an özellikle Badem'in içinde bulunduğu koşullardan kurtarılması gerekiyor. Yasemin Hanım son derece üzgün, çaresizlikten moral olarak tükenmiş durumda.

Bu canları, özellikle fiziksel olarak daha kötü durumda olan Badem'i acil olarak içinde bulunduğu durumdan kurtarmamız gerekiyor. Gerçek hayvanseverler!! Lütfen sesimizi duyun ve bu canları kurtarmamıza yardım edin. O güzel gözlerin yeniden ışıl ışıl parlaması için onları sahiplenecek birileri olmalı. Bu kişiler siz ya da yakınlarınız olabilir. Umudumuz olur musunuz?
Yer:Antalya
İletişim için:05069265336 Not:Lütfen gerçekten çözüm olabilecekler arasın!

12 yorum:

  1. Offffff.... Bu hikayeler hem inanılmayacak kadar çok hem de çok üzücü! Bazen insan olmaktan utanıyorum ben....

    YanıtlaSil
  2. Çok üzüldüm.
    Maalesef elimden gelen tek şey paylaşmak.
    Facebook profilimde paylaşıyorum.
    Diliyorum bir an önce çare bulunur.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili komşum Doğum günümü kutlayan içten mesajınız ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Bu ara bloğuma bir sapık dadanmıştı o nedenle bir süre yorumlara kapatmıştım ama şimdi açtım,sorun yok yani :) Telefonda her zaman konuşuruz düşünmeniz bile yeterli .İyi ki varsınız! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak etmeğe başlamıştım. iyi ki ses verdiniz. Yarın öğleden önce sizi tel. ile arayacağım. Sevgiler, selamlar.

      Sil
  4. Yine mi :((( Offf of !!! Hemen paylaşıyorum komşum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sormayın. Bugün akşam üzeri eşimle ''burada gerçekten huzuru bulduk'' diye sohbet ederken Yasemin'den telefon geldi. İki gözü iki çeşme. Haklı olarak çok üzülmüş kadıncağız. Komşuları ile yaşadıklarını yakından biliyordum. Badem'i ve Minnoş'u birilerine geçici olarak da olsa vermek zorunda kalmış. Sonrasını ne siz sorun ne ben anlatayım:(( mutlaka bir yuva bulmak zorundayız..

      Sil
  5. Canim ya kiyamam:)Tez zamanda sevgi seline bogulacagi bir ailye kavusmasi dilegiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Mediha'cım. Belki onun gibi eziyet gören pek çok köpekcik var, dileğim hepsinin kurtulması ama bizler hiç olmazsa bildiklerimiz için elimizden geleni yapmalıyız diyorum.

      Sil
  6. İyi geceler tesadüf bu kadar benim teriyerim vardı adı bademdi gözleri taze bademe benziyordu ama komşular yüzünden vermek zorunda kaldım eşim laf olsun istemedi 1 hafta üzüntüden hastalandımne olduğunu çok iyi bilirim arkadaşına üzüldüm her köpeği sevdiğimde bademi seviyorum sanki.Arkadaşım neden çekilişe katılmak istemiyorsun eğer parça göndermek istiyorsan kumaş üzerine ismini yaz gönlünden geçen neyse tüm iğlikler seninle olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili begoş,
      Köpeğiniz için çok üzüldüm. Umarım sizden sonra da sevgi dolu bir yuvası olmuştur.

      Çekilişe katılmak istemiyorum çünkü; bu sevgi ağacına katılmak isteme nedenim çekilişle ilgili değil. Sadece bir damlacık da olsa benim de katkım olsun istedim.

      İsimle ilgili sorum yanlış anlaşılmış. Alıcı adı yok verdiğiniz adreste. Kargonun teslim edileceği kişi adı boş mu kalacak?

      Sil
  7. canim yaa,bakislariyla konusuyor resmen,ben de paylasiyorum simdi... en kisa zamanda sicak bir yuva bulmasini diliyorum....

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.