27 Kasım 2020 Cuma

Sonbaharda Doğa Yürüyüşü Bir Başka


    Bugün hep uzaktan seyrettiğim, yaşadığımız köyü çepeçevre saran çam ormanlarına doğru bir yürüyüş yaptım. Köpek kızlarım Kuyruk ve Kara bana eşlik ettiler. Sırt çantama kameramı biraz su ve ilkyardım malzemelerimi koyup yola koyuldum. 
   
        Önce sürülmüş tarlalardan geçtik. Ormanın eteklerine gelince  dönsem mi acaba diye düşündüm. Kızlar serbest olduğu için büyük  bir hevesle tırmanmaya başlayınca bana da onları izlemekten başka     seçenek kalmadı.




        Çam ormanının eteklerinde karışık çalılar, orman meyveleri ve  harika çiçekler açmış olan pürenler vardı.


    Gece oldukça soğuk oluyor. İşte bu yılan da epeyce üşümüş ve uyuşmuş durumdaydı. Bizden kaçmadı bile. Acaba ölü bir yılan mı diye düşündüm ama hareket etti.










        Bu patikalardan yürüdük, taşlı keçi yollarından daha yukarılara tırmandık.




Bu kocaman meşe ağacı  boş bir tarlanın orta yerindeydi.

        Pürenler oya gibi çiçeklerle  kaplıydı.

































        Dönüşte bir çobana ve koyunlarına rastladık.


        Göz alıcı güzelliklerle dolu doğanın tadını çıkardığımız  harika bir gün geçirdik. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.