6 Mayıs 2013 Pazartesi
Gel de Sinirlenme!
Aylar önce Yataş'tan aldığım kanepe, kumaş tercihim yüzünden iki ay geç teslim edildi. Üstelik defolu çıktı. Defalarca sorun bildirdim, servisi tarafından incelendi ve düzeltilmek üzere alındı.. Yine aylarca bekledim ama geldikten bir kaç gün sonra sorun geri geldi, kumaşı potluk yaptı. Tekrar şikayet ettim. Bu kez gelen bilirkişi değiştirilmesini uygun gördü. Sevindim ama bu ürün çok şikayet aldığı için artık üretimi durdurulmuş. Beğendiğim farklı model için 10 gün sonra teslim sözü verildiği halde yine iki ay bekletildim. Ayrıca aradaki fiyat farkını bana para olarak ödeyemeyeceklerini söyleyip yerine bir ürün almamı istediler. Bir sehpa aldım; bu kez de üste para ödedim. Sehpayı kanepe ile birlikte göndereceklerini söylediler. Sonunda kanepe geldi ama sehpa yoktu. Pür telaş değişim yapılırken eski kanepenin kırlentleri unutulmuş. Bu sabah yastıkları almak üzere geleceklerini söylediler. Ben de gelirken sehpamı getirmelerini rica ettim. Ancak, ''biz sadece servis hizmeti veriyoruz, getiremeyiz'' dediler. Biliyorsunuz ben şehir merkezine oldukça uzak oturuyorum. Mağazaya uğrayıp sehpayı alabilirlerdi. Böylece aylardır mağdur edilen bir müşteriye de bir nebze de olsa jest yapabilirlerdi ama öyle olmadı. Gelip yastıkları alıp gittiler. Bu arada benden de bir dolu söz işittiler.. YAZIKLAR OLSUN YATAŞ! Yaptığınız reklamlar farklı, çalışma sisteminiz ve ürün kaliteniz farklı.. Tüm dostları uyarıyorum!
artık ner yer böyle.insan nerden ne alacağını bilemiyor.benim de beğendiğim bikaç şey var yataş'ta.tırstım şimdi:(
YanıtlaSilçok çok geçmiş olsun arkadasım..yataştan hiç alışveriş etmedim bunlardan sonra hiç etmem artık.sevgiler
YanıtlaSilayyyyyy! geçmiş olsun.Bende böyle şeyler sadece benim başıma gelir sanırdım.
YanıtlaSilBen de şaşırdım,bir numara marka biliyordum.Aksilikler..Sıkma canını,uyarın için teşekkürler.Sevgiler..
YanıtlaSilSorumsuz firmalara sinir oluyorum demek ki bu da onlardan biri... :(
YanıtlaSil