2 Temmuz 2015 Perşembe

Yanı Başımızdaki Cennet

Meğer evimize oldukça yakın doğa  harikası bir yer varmış. Üstelik muhteşem tarihi su yolları ile bezeli  çok güzel bir yer...

Daha önce köpek kızlarımla yaptığım yürüyüşlerde oraya yaklaştığım halde, belli bir yerden dönüş yaptığım için o güzel yeri görmemişim.  Neyse ki, yeni komşular uzun bir yürüyüşe birlikte çıkmayı teklif ettiler. Ben de kızlarımı alıp katıldım onlara. Böylelikle daha önce görmediğim bu cennet yerden haberim oldu. Özellikle Kurt Kız ile Badem'in sevincini mutluluğunu anlatamam. Tam onlara göre bir yer olduğunu fotoğraflara bakınca göreceksiniz.

Sevgili ormanımı geçer geçmez sağa dönüp bu harika yolda yürümeye devam ettik.





Yolun bir yanında hayıtlar,


diğer yanında karpuz tarlaları...






Devamında yoğun Akdeniz bitkileri..



Ve  böyle bir yere geldik!








 Romalılardan kalma  su  kemerleri ve önünde minik bir  göl oluşturmuş şırıl şırıl akan bir derecik.  Serin ve  bol oksijenli bir yer. Sincapların, kertenkelelerin su içtiğini gördüm.

Ne yazık ki piknik yapan insanlardan bazıları etrafı kirletmişler:((







Köpek kızlar hemen suya atladılar...





Ne keyif ama:))



Oyunlar, oyunlar...



 Ve dönüş..



Yine hayıtlı yol...





Eve geldiğimiz zaman, bundan böyle sık sık o cennet köşeye gitme kararımızı yineledik.
Kim bilir, belki bir gün sizlerin de yolu düşer..

12 yorum:

  1. Renklere ve yolun kenarındaki güzellikler ayrı, kemeri çevreleyen oküçük gölete ayrı hayran kaldım.

    Orada olsam dayanamaz kızların yanında ben de atardım suya kendimi :)) Karpuzlardan göz hakkı istesek ayıp olur mu??

    Bu güzel görseller için teşekkürler efendim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleriz efendim:)) Bu güzel yerin bu kadar yakınımızda olması büyük bir şans. Sizlerle ne hoş yürüyüşler yapar, elbette karpuz tarlasının sahibini bulup bir tane alırdık. Zarif yorum için çok teşekkürler.❤

      Sil
  2. ne güzel bir yol böyle iyi ki de gitmişsiniz. kızlar öğrendi ya suyun yerini yol ortasından dönmezler artık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, iyi ki de gitmişiz. İkinci gidişimizde kızlar yolun sapağına gelince öyle bir heyecanlandılar ki, anlatılamaz. Dediğin gibi suya gitmekte olduğumuzu anlayıp çok sevindiler:))

      Sil
  3. Ne kadar güzel bir yer. Tam anlamıyla cennetten bir köşe. Size keyifli yürüyüşler diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de bu cennet köşelerin değeri bilinse ne iyi olurdu. Maalesef insanların ulaştığı her yer çöplerle doluyor. Benim o güzel yerde mutluluğumu gölgeleyen tek görüntü çöpler oldu:(( Bizden de sevgiler..

      Sil
  4. Harika görüntüler bunlar bizimle paylaştığınız için teşekkürler orada olamasak da sizin adınıza çok mutluyum...
    Gömectevim

    YanıtlaSil
  5. Cennet gibi bir yermiş,şimdi orda olmak vardı;) size keyifli mutlu gezmeler.. Sevgiler;))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    İçim açıldı doğrusu, çok şanslısınız.
    Bloğumu ziyareteniz için ayrıca teşekkür ederim.
    Bende sizi takibe alıyorum.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip için teşekkürler. Bizden de sevgiler..

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.