23 Nisan 2012 Pazartesi

Teşekkürler Gideon Sundback!



Bugün Google bizleri fermuar açılışıyla karşıladı.  O fermuarı açmak  aklınıza geldi mi? Benim geldi:) Açınca gördüm ki; 24 Nisan İsveçli elektrik mühendisi Gideon Sundback‘ın doğum günüymüş. Peki Gideon Sundback kimdir? Gideon Sundback fermuarın mucididir.


Evet, düğmeler çoktan icad edilmişti ama fermuarın yeri bir başkadır.  Başta giyim olmak üzere günlük hayatta kullandığımız eşyaların birçoğunun vazgeçilmez parçasıdır.

Gideon Sundback - Vikipedi

Teşekkürler Gideon Sundback!


2 yorum:

  1. Sevgili komşum bu postu görünce hemen google'ı açtım . Verdiğiniz bilgi ve dikkatiniz için teşekkür ederim.Ben böyle konularda pek iyi değilim :( Umarım sizin ve Begonvilli Evdeki tüm canların keyfi yerindedir. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, hepimiz iyiyiz. Sokaktakilerle ilgili üzücü durumlar oluyor. Üç gündür tedavi ettirebilmek için yaralı bir kediyi yakalamağa çalışıyorum ama başaramadım. Bu olay beni çok üzdü:(( Sizler nasılsınız? Bizden de size sevgiler..

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.