17 Nisan 2012 Salı

Bahçede Hamak Keyfi

Yıllar sonra bahçeli ev hayalime kavuştum ya; artık ben bir bahçe görgüsüzü olduğumu itiraf ediyorum..

Evden çok bahçe ile ilgileniyorum.. Biliyorsunuz ilk işim begonvillerimi dikmek oldu.

Sonra da aldım çapayı tırmığı, Allah ne verdiyse:) Her gidişimde tek kollu  acemi bahçevan olarak epeyce emek verdim. Daha  istediğim  hale gelmedi ama  bahçem  umut vaadediyor.
Şimdi de hamaklarda gözüm.. Öyle ya hamaksız bahçe keyfi olur mu? Hele şu  birbirinden güzel modelleri görünce..








21 yorum:

  1. 3.hamak ya da son hamağı alıp kaçabilirim ya da şu an ofisteyim iş yaparken oraya zıplayabilirimm :)ben de bahçeli ev çok istiyorum ama İstanbulda çok zor :(
    * yorum yazmayalı ne uzun zaman olmuş. ayıpladım kendimi :(

    İstanbuldan sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba arkadaşım bahçeli evin hayırlı olsun saglıkla huzurla otur .Hamak modelleri harika paylaşımın için teşekkürler . Şimdi bu güzel bahçede sen saç üstünde pateteslimi peynirlimi yöresel közlemeleride yaparsın yanındada köpüklü köpüklü ayran sana afiyet olsun resimler tariflerde arkadaşın yöresel lezzet etkinligine göndererek arkadaşına desdek olursun inşallah

    YanıtlaSil
  3. allah keyfinizi bol etsin
    bunlar ne guzel hamaklaarr
    ben sapancadayim bu kis ayvaliktan getirdigim butun begonviller dondmus
    cok uzuldummmm
    hoscakalin

    YanıtlaSil
  4. bol keyifli günler diliyorum bahçenizde sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Hak edilmiş, emek harcanmış her şey güzeldir; keyfini çıkartın lütfen.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun bahçeniz...begonvil olurda bahçe olmazsa olmaz tabiii artık bol bol dikersiniz kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  7. İsmat hanımcığım yerleştiniz anlaşılan. Şimdi keyfini çıkarma zamanıdır. Hamak çok güzel olur tabii ki,hele ki serin serin bir de rüzgar olursa ,buzz gibi limonata ve bir kitap en sevilen yazardan... Keyfiniz tam ,ağzınızın tadı yerinde olsun ! Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Harika yorumlarınız için teşekkürler.

    Henüz taşınmadık. Yarın temizliğimiz var.
    Bir arkadaşım diz ameliyatı için hastaneye yattı bugün. Kedisini bana emanet etti. O yüzden o çıkana dek taşınmayı erteledik. Sık sık gidip bahçeyle ve evin bakım onarım işleri ile ilgileniyoruz.

    YanıtlaSil
  9. O hayali bende kuruyorum.Emekliliğime anca görünüyor ama olsun hayaller olmalı.İnş.siz de bu güzel hamaklardan birini alır bahçenizin keyfini daha bir güzel çıkarırsınız.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ohh pisilerden hiç değilse biri de üstünüzde olacak elbet:) Keyfiniz, neşeniz daim olsun.

    YanıtlaSil
  11. Ben daha 27 yaşındayım ama en büyük hayalim kesinlikle bahçeli bir evde oturmak. Öyle bir evde büyüdüm ben çünkü. Çok özlüyorum bahçe keyfini doğrusu.
    Hayırlı uğurlu olsun, mutlulukla oturun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı olsun evin,keyifli çalışmalar dilerim

      Sil
  12. kolay gelsinnnn.bahcenizde ğüzellikler olsun...hamaklarda çok şıkmış...

    YanıtlaSil
  13. hayırlı olsun bahçeli evin. benimde hayalimde bahçeli bir ev var. inşallah bende hayalimi gerçekleştiririm. güle güle oturun.

    YanıtlaSil
  14. ben de bahçesi olan büyük bir eski istanbul evine büyüdüm.erik ,kayısı ağaçları,mor salkım ve evi saran asma ne güzel günlerdi.şimdi beton yığınlarında modern modern yaşamaya çalışıyoruz güya.yeni evinde güzel bahçende sağlık ve mutlulukla yaşa amaaa hamaksız olmaz favorim üçüncü resim.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. nefis bu hamaklar bakalım sizinki nasıl olacak:))

    arkadaşınıza çok geçmiş olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Oncelikle eviniz hayirli olsun, saglik ve mutlulukla oturun insallah :)
    Paylastiginiz hamaklarin hepsi birbirinden guzel gozukuyorlar dogrusu. Hamaginizi kurduktan sonra sizin evi bi ziyaret etmek lazim ;)
    Sevgilerle,

    YanıtlaSil
  17. Son fotografta ki hamak cok hosuma gitti..Eviniz ve bahceniz hayirli olsun..Saglik
    ve mutluluk icinde oturun..

    YanıtlaSil
  18. uzun bir aradan sonra merhabalaarr....aaaa ama nereye taşındınız...ya da taşınıyorsunuz?bahceli ev ben de biz de Ata'yla çok istiyoruz.Allah keyifle,sağlıkla,neşeyle oturmayı nasip etsin..hamaklar harika :)))

    YanıtlaSil
  19. Nazar değmesin, maşallah.
    Darısı en kısa zamanda bizim başımıza inşallah.

    Kıskanç ama gözü kalmayan anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  20. sırf bu hamak keyfı ıcın bahcelı guzel bır ev ıstıyorum :D
    renk renk hamaklar
    renk renk cıcekler
    rahat rahat bahcesınde oynayabılen oglum...
    kahve keyfı...
    aman allahım nerden nereye geldım yaaa :D

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.