25 Ağustos 2011 Perşembe

Minik Kızın Sabah Keyfi

Aslında sokaktaki canlara isim koymuyorum. Doğaçlama olarak bazıları kendiliğinden isimlendiriliyor. Bu ufaklık da onlardan biri. Çünkü parkta her sabah beni bekleyen grubun en küçük üyesi. Adı Minik Kız ya da Ufaklık oluverdi kendiliğinden. Ona özellikle annelik eden bir kedi görmedim, arada geçinip gidiyor.


Minik'le bakışıyorlar:)


Sabah kahvaltısı


Ve ardından kana kana su içme


Biraz daha mama


Karnımız doydu, susuzluğumuz da giderildi, şimdi oyun başlamalı





Bunlar da  parkın diğer sakinlerinden


Masadaki çöplere dikkat! Bunları hayvanlar bırakmıyorlar.

Parkımızın bakımsız portakal ve limon ağaçları

7 yorum:

  1. Bu minik kız bizim sabah keyfimiz oldu bugün.
    Mırk:)

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık güzel ve kocaman yüreğine sağlık sağlık olsunki patili canlar sayende mutlu olsun öpüyorum sevgiler
    bayıldım şekerlere çok tatlılar

    YanıtlaSil
  3. şu yemek sonrası oyunları var ya kedilerin..izlemesi çok keyifli değil mi:)))

    YanıtlaSil
  4. ben buradakilere yanaşamıyorum bile. itilip kakılmaktan herşeyden korkar olmuş yavrular.sizin minik de pek tatlı. yerler onu.

    YanıtlaSil
  5. Öperim o patileri!
    Nasıl tatlılar, nasıl şekerler :)

    YanıtlaSil
  6. Ooh... such cute kitties you have.

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlılar:)))Hele birbiriyle oynadıkları sahne çok şirindir eminim.İyi bayramlar:)))

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.