14 Şubat 2011 Pazartesi

Tığ İşi Parmaksız Eldiven

13 yorum:

  1. Çok güzel üstelik kullanışlı.Bir şey almak yada çantadan çıkarmak için eldivenleri çıkarıp giymeye gerek de yok. Üstelik çok şık. Şimdi kar da geliyormuş hava soğuyor.Kullanmanın tam zamanı.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım örneği,rengi çok şık

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Defne,
    Teşekkürler Örgüçantam. Gerçekten de kullanışlı. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. TIĞ İŞİ DE TIĞ İŞİ OLMUŞ,ŞAHANE ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  5. ooo çok güzel olmuş ellerinize sağlık. biri olsa da yanımda, bana da öğretse :)) güle güle kullanılsın sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık, bu aralar yünlerle harikalar üretiyorsun:) Bu eldivenler özellikle direksiyon sallayanlar için çok kullanışlı oluyor....

    YanıtlaSil
  7. Çok çok güzel, çok şık bayıldım ablacım, ellerinize sağlık :) Çok ciddi merak saldım bu işlere, ben de öğrenicem örgü örmeyi bu gidişle :D

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Neşe Hanım, beğenmenize sevindim.

    Sevgili Modavesaire, Sevgili Lou, öğrenmek zor değil. Ben de çok geç öğrendim ve sizler için videolar koyacağım sık sık. Terapi gibi geliyor bu tür işler.

    Banu Hanım, araba kullanırken ve köpek gezdirirken çok kullanışlı. Yerden poşetle bir şeyler almak gerekince diğer eldivenle sıkıntı yaşanıyor.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel gerçekten,rengine bayıldım.Modeli ve uzunluğuda öyle..Tam sevdiğim gibi.Ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  10. süppppeeerr...bayıldım valla...ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Çoook güzel olmuş ablacığım :) güle güle kullan, çok da yakışmış güzel ellerine :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş canım.Eline emeğine sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.