28 Şubat 2011 Pazartesi

Okunması En Keyifli Blog Ödülü


Çoook teşekkürler.Sonunda bana da geldi bu ödül:)
Ben de neredeyse Begonvilli Ev'i keyifle okuyan kimse olmadığını düşünmeye başlamıştım.Çünkü  günlerdir  blog  dünyasında  dolaşan  bu  ödül  nedense  bize  uğramamıştı.


   Şaka bir yana, beni onurlandırdınız Sevgili Kamikaze..



Ödülümü sevinçle alıp, yazılarını  zaman zaman beni hüzünlendirse de, ne amaçla yazıldığını  anlayabildiğim  için keyifle okuduğum;





Şeytanın ‘’Yaz !‘’ Dedikleri(burada) adlı blog sayfasına  gönderiyorum.

Ayrıca  izlemeye  aldığım  tüm  blog sayfalarını  keyifle  okuyorum. İyi  ki  varsınız.

6 yorum:

  1. günaydın:))tebrik ediyorum, keyifle de okuyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler inci çiçeği. Size de güzel ve aydınlık bir gün diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ediyorum, ilk izleyicim Begonvilli Ev.

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler begonvilli arkadaşım.. bu aralar blogları açmakda sorun oluyor belki bilgisayarımın gücü ile ilgili ama inanın sabahtan beri bir türlü ulaşamadım bloğunuza...sevgiler..sabiha

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Begonvilli Ev, blogları bir görüp bir göremiyoruz bu ara, biz bu ödülü sizinle de paylaşmıştık aslında, yoksa hiç keyifle okunmaz mı bu blog:)Tekrar tebrikler, nice güzel, anlamlı paylaşımlar.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.