27 Mart 2010 Cumartesi

Teşekkürler Lezzet Tabağı ! / Yaratıcı Blogger Ödülü



Blogcu arkadaşlarımdan sevgili Şükran Hanım (Lezzet Tabağı) beni de onurlandırdı.


Lezzet Tabağı'na Buradan Ulaşabilirsiniz


Bu sembolik bir ödül. Bloglar arasında beğenilen, ya da sempati duyulan blog sayfalarına gönderilen, tanıtım ve kaynaşma, daha yakından tanıma amaçlı bir uygulama.

Kendisine çok teşekkür ediyor, sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.

Kurallar gereği, bu ödülü yedi blog yazarına iletmem ve yedi ilginç özelliğimi yazmam gerekiyormuş. Yedi blog yazarını belirlemem gerçekten çok zor. Ben bunun sıkıntısını daha önce de yaşadım. Bu ayrımı yapamıyorum. İzlediğim tüm blogları övgüye değer buluyor, tümünün yazarlarını içtenlikle kutluyorum. Yedi ilginç özelliğimden söz etme konusu daha da zorlayıcı. Sanata, kitaplara, hayvanlara olan tutkum, giyim konusundaki(özellikle ayakkabılara)merakım, biraz dikişten anlıyor olmam, dekorasyona ilgi göstermem ilginç özellik sayılır mı? Bence sayılmaz. Sayılsa bile yedi tane olmadı:)Hadi bir de bazı olayları önceden hissedebilmem, diyelim. Evet, bu ilginç olabilir bence.

Tüm dostlara sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den

8 yorum:

  1. Tebrikler,ödülleriniz daim ve çok olsun.SEvgilerrrr....

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım, ödül hepimizin.

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler ablacığım :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı sabahlar,hayırlı pazarlar.
    Tebrik ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Hepinize teşekkürler, hayırlı pazarlar :)

    YanıtlaSil
  6. Tebrık edıyorum
    Guzel bı pazar gunu dılerım..
    sevgılerımle.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Öykü'cüğüm. sana da harika bir pazar diliyorum.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.