11 Mart 2010 Perşembe

Begonvilli Ev Halleri

Ev halkının bilinen halleri, bizim uykucular ve patlamakta olan tomurcuklar. Balkonumuz yakında rengarenk olacak






Mutfağımda sarılar ve yeşiller

Hamsi buğulamamız yeşil soğan, maydanoz ve sızma zeytinyağı ile lezzetlendirildi. Bir de chery domatesler var tabii.


Yanında taptaze yeşilliklerle


Frizyalar öyle boldu ki pazarda. Bir demeti 1 lira, hemen çalışma masamdaki yerlerini aldılar.

Alerjik kaşıntısı olanlar bilirler. Ne büyük sıkıntıdır o kızarıklıklar ve yanmalar, aynı zamanda canınızdan bezdiren kaşıntı da eşlik eder. Özellikle son iki yıldır çok çektim alerjiden. Gitmediğim doktor kalmadı.Verilen alerji baskılayıcı hapları kullanırken rahatlasam da bıraktığım an yine başlıyordu. Ama sonunda kurtuldum o sıkıntılardan. Tavsiye edildiği zaman çok da inanmamıştım iyi geleceğine. Üç aydan beri kullandığım üzüm çekirdeği extresi iyi geldi. Plasebo etkisi var mı yok mu bilemiyorum ama şu an ne kızarıklık ne de kaşıntı var cildimde. Hem de yüzde yüz doğal bir ürün olduğu için gönül rahatlığı ile kullanıyorum bu ürünü.

Tüm dostlara sağlık ve güzellikler diliyorum.

7 yorum:

  1. Uykucular pek sekerler masallah.Mincik mincik yapasim geldi.
    Cicekleriniz actiginda balkonunuz harika olacak eminim ne guzel kahveler icilir orada:))
    Yemek harika, ellerinze saglik..
    Allrji probleminizin durduguna cok sevimdim.Umarim tekrarlamaz.

    Resimlerin hepsi birbirinden guzel.
    Sevgiyle kalin..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler. Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den.

    YanıtlaSil
  3. Ben bu uykucuları yerim ablacığım :) çok tatlılar. Hamsiler enfes görünüyor, afiyet olsun. Çiçekler açınca da bir post istiyorum lütfen :)

    YanıtlaSil
  4. fotolar çok güzel.. ilk ikisi özellikle ...ben hamsi evde çok koku yapıyor diye pişiremiyorum ..ama çokta severim ..kokmaması için yaptığınız bir püf ü varmı ??

    YanıtlaSil
  5. Yeşim'ciğim, çok tatlılar ama çok yaramazlar. Çiçeklerimi beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Kelebek, hamsi evi kokutuyor ama çok sağlıklı ve nefis bir yiyecek. Ben bu tür yemekler için bu tava benzeri pişirme kabını yeni aldım. BergHOFF'un bir ürünü. Döküm ve cam çelik karışımı bir kapağı var. kısık ateşte fazla buhar çıkarmadan pişiriyor ve nefis oluyor. Tavsiye ederim, koku olayı yarı yarıya azaldı.

    YanıtlaSil
  7. begonvilli ev, sardunyalar harika benimde camekanlı balkonumdalar ve havalar ısınınca bahçeye çıkacaklar.. evde kedi ve köpeği sevmese mde dışarda mutlaka çok severim.. Balığa gelince her türlü deniz ürününü çok severim, biraz sonra işten kaytarıp bir güne gideceğim ve öğle yemeği yemedim o yüzden balıklara gözüm takıldıııııı.. sevgiler..

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.